Tema: Re: Autoklavistams
Autorius: ALORA
Data: 2011-11-30 11:11:54
o koks principas yra maisto gaminimo autoklave? Bo aš apie autoklavą tik iš medicininės pusės žinau:)

Vienžo, pas mumis giminėj toks šefpovaras su diplomu yra, tai jis vištienos krūtinėlę, pribarstęs visokių prieskonių, druskos,
sandariai supakina į vakuuminę plėvelę (ta prasme, su specialiu aparatu). tada tą pakuotę deda į indaplovę ir paleidžia (berods) 60
laipsn. plovimo programą. Skonis ir konsistencija geri, bet manęs asmeniškai neįtikino, kad tai būtent dėl šio ypatingo gamybos būdo
:)