Tema: Re: Autoklavistams
Autorius: Kauno Budulis
Data: 2011-11-30 14:30:10
mesa, darzoves su prieskoniais sudedami i stiklainius, stiklainiai uzdaromi
ir dedasi i autoklava. autoklavas uzpildomas vandeniu, uzdaromas ir
kaitinamas.
Kaitinant autoklavo viduje slegis kyla. kylant slegiui vanduo pradeda virti
aukstesneje temperaturoje,
del to tarkim mesa sterilizuojasi ~120-125 laipsniuose.
gaunamas konservas :))