Tema: Re: Svcz. zuvis Vilniuj
Autorius: Povilas
Data: 2011-09-01 21:14:48
Na, arba mes nesusisnekame arba mano zinios apie Baltijoje gyvenancias zuvis
yra niekam tikes,nes as visa gyvenima maniau,kad Baltijoje skumbriu
nebuna.Dabar Tamsta jau kelinta karta duodi suprasti,kad pamario zuvies
perdirbejai is kazkur gauna svieziu skumbriu.O sviezia zuvimi vadinama
zuvis,kuri yra pagauta max praeita diena.Reiskia galima daryti prielaida
,kad jos pagautos musu zveju Baltijoje, nes per para jie is Siaures juros
nespes pareiti.

"hedgehogus paiuricus"  wrote in message

taip, galima. galima butu dar tiksliau pasakyt, jei sutiktum isivyniot i
tinkla ir stebet, kada papuole ;)

o siaip kada istraukia, tada ir skaitos sviezums

...nors, kadais dalyvavau nesertifikuotam saldytuvo produkcijos teste, tai
skonis sviezios nuo pagautos pries 3 metus ir prabuvusios visa ta laika
prie -18C nelabai ir skyres, beje tame reikale ir geras rukytojas dalyvavo

o va jei busi geras ir parasysi jemeilan, tai mazu ir pargabensiu uz
savaites-dvieju viena sviezia saltai rukyta ant pabandymo

--
eM