Tema: Re: Svcz. zuvis Vilniuj
Autorius: trickyvic
Data: 2011-09-01 20:13:23
Beje dar prisiminiau kai ka, tokia istorijele kuri susijusi su ta
rukykla, krc sia vasara buvau gryzes namon t.y. i Lietuva ir su
artimiausiais ismynem i Sventaja, nu ir krc, visi nuejo viena diena i
pliaza o mes su tevuku nusprendem kad paximichinsim pietus ty sviezios
virtos bulves + daug zalumynu + rukyta zuvis + alus ( kanapinis) ant
stalo, nu ir nuvejom pamazu link tos rukyklos, ibo kioskeliuose visur
bruda pardavineja ( tikrai ten zuvies nepirkit), eilej buvo 15+- zmogu
kai kas bande lysti be eiles ( man cia vieta draugai uzeme! arba as su
vaiku! ) ko pasekoje du dzentelmenai eme vienas kita smaugti viesai
eileje... cia nezinau ar taip reklamuoja zuvies skoni bet kai saka preke
kalba pati uz save...