Tema: Re: Raudonøjø serbentø spaudimas
Autorius: Paul_
Data: 2011-08-18 18:51:45
Nu jau neee.. su ta rankine mesmale pamenu kaip lengva mozolius uzsidirbti, nors rezultatai buvo gana geri.
Per daug ten reikia kalibravimo sukimo metu, kad suderinti ta kietosios mases sausuma ir neuzkisti pacio setelio.
Kas 5-10 minutes ardyti ir valyti reikdavo, nes sultys nebeprasisunkdavo. Galvojau, kad jau yra rinkoje kas nors geriau.