Tema: Re: perauge agurkai
Autorius: Kabal
Data: 2011-08-16 12:33:30
Zieve nulupu, supjaustau kubeliais ir i puoda. Paprikas ir pomidorus per mesmale ir i puoda. Pridedu druskos, cukraus ir aliejaus. Kaitinu kol uzvirs. Paverdu ~5minutes, tada truputi acto, dar minute pavirinu ir i stiklainius. Eina kaip garnyras arba vietoj pagrindinio patiekalo :) Aisku i stiklaini dar kartais krenta cesnakas, paprika ir kiti prieskoniai :)
Originale kiekiai tokie:
5 kg agurku
2 kg pomidoru
1 kg papriku