Tema: Re: Maisto dziovintuvas
Autorius: Bildukas
Data: 2011-07-05 12:39:06
 Jau eile metu link rudenio vis atsinaujina si diskusija...  Bet kaip nebutu
gaila situacija ta pati  - pasirinkimai tik sie du -  jei reikia dziovint
daug ir greit, imi brangu varianta, vei po mazai ir leciau - pigu.  Ir
jokios alternatyvos kolkas nera.. Ir kainos taip pat nesikeicia jau ilga
laika...