Tema: Re: Maisto dziovintuvas
Autorius: a
Data: 2011-07-03 11:15:52
>Kvepet tau gali bile kuom,
>jei tau kvepia reklama, gal pasiulysi koki geresni varianta 9 stalciu
>dziovintuvui, reikia patarimo, o ne kvepejimo.
>Noriu pirkt, nes krapai dziovinami ant grindu supelyjo, o dar vaisiu,
>darzoviu dziovinimo siais metais bus visko ir daug.

as kogero skurdzios fantazijos zmogus, bet sugalvot dziovint krapus ant
grindu...? reikia jau visisku asfalto vaiku but.

sakai ne reklama... bet 9 stalciai butini ? :) OK, va 9 padeklai:
http://www.senukai.lt/buitine-vaizdo-ir-garso-technika/kita-smulki-buitine-technika/virtuvine-buitine-technika/vaisiu-dziovintuvai/vaisiu-dziovintuvas-0301-eta_4.html

> Ir kitas dalykas, jei labiau pasidometum tai visuose senukuose, kur yra
> pardavinejami dziovintuvai padavimas is apacios i virsu, sakykim uzkrauni
> apacia, virsuje esantys maisto produktai gauna zymiai maziau kaitros ir
> leciau dziuna, todel parametrai man tinka, tik reikia pigesnio varianto.

nu kagi - pasidomejau. kadangi pas ta brangenybe kaitinimo elementas yra
sone, tai gaunas, kad vaisiai sudeti prie to sono gaus daugiau kaitros, o
tie kurie toliausiai nuo jo - atitinkamai maziausiai, taip? mano kvaila
nuomone - ne, nes tiek tas tiek kitas dziovintuvai yra su ventiliatoriais,
kurie ta siluma labai gerai isnesioja... nubet jei jau taip noris ir reikia
"visur vienareiksmiskai geriausiu laikomo" plastikiniu stalciu su tenu ir
ventiliatoriumi uz 1500Lt rinkinio - pirk