Tema: Re: Maisto dziovintuvas
Autorius: a
Data: 2011-07-03 18:35:15
> tik 3 dziovinimo pakopos.

o sitagi, eee... kiek ju privalo buti, kad aparatas pataptu visur
vienareiksmiskai
geriausiu laikomu?

> Bet i si posta parasiau ne del to kad su tavimi gincyciausi, o normalios
> info apie maisto dziovinimo aparatus kaip matau tamsta irgi neturi.

o jei kristolini rutuli stipriau patryntai, gal pasakytai ko dar neturiu??

> Kaip matau pats tokios kol kas neturi....

nu vat ir pasakykit gerbiamieji, kad man siaipsau vaidenas reklama :)
zmogus lyg ir klausia nuomones, bet tuopaciu lyg ir teigia kad tai
visuotinai pripazintas, tobulas daiktas. o kai pabandai ta daikta
sukritikuot - tu tokio dar neturi ir nieko neismanai. SHPOSININKAS...
tamsta...