Tema: Re: sokoladiniu pyragu receptai?
Autorius: ALORA
Data: 2011-06-28 12:03:41
tas su skystu vidum bent jau man yra toks tikras labai šokoladiškas desertas, labai tinka prie ledų. Profai tą efektą išgauna be
visokių fintų, bet paprasti mirtingieji (girdėjau), supylę tešlą į formeles, deda į šaldiklį, ne trumpiau nei 4-5 val., bet galima
ramiai pasiruošti ir iš vakaro ar prieš kelias dienas. Tada užšaldytus kepa 10-15 min. 180 laipsn. orkaitėje, priklausomai nuo
asmeninių pageidavimų. Į tokius pyragėlius prieš užšaldant galima dar įsprausti šokoladinį saldainį ar riešutą, bet, mano galva,
jiems ten nėr ką veikti :)