Tema: Re: ALIORA help! ku man daryc?
Autorius: ALORA
Data: 2011-06-23 16:02:22
10 dienu. paskutine informacija buvo, kad EHEC yra vandenyje, kuriuo laistomi zelmenys. Bet per pastaraja savaite jau nieko
negirdejau, nors nelabai ir klausiau :)
Ant agurku ir pomidoru butent sitos EHEC rade ir nebuvo. kadangi eseriniai pratrydimai vokietijoje kaip ir norma, cia buvo
standartinis perspejimas. Arba priemone pasalinti is rinkos ispanus :)