Tema: Re: ALIORA help! ku man daryc?
Autorius: ALORA
Data: 2011-06-09 22:08:53
:))) kad as zinociau... Hesseno zemeje, kur Frankfurtas, irgi yra susirgusiu HUS, mol, apsikretusiu valgyklose. televizorius sako
nevalgyt salotu, agurku ir pomidoru ir jokiu budu sveikuolisku bio daigeliu. Anksciau buvo itarimu apie mesa, bet dabar nieko
nesako.

vienzo, kaip mineta, aluje ir desrelese dar nieko nerado, ale tai nereiskia, kad ju ten nera :) inkubacinis periodas 10 dienu, jei
ka. Linkim nepratrysti ;)

beje, jei pilvas prades skaudet, tai gal cia ir nieko tokio, kol i vokiecius tik komandiruociu vazinejau, po kiekvienos skrandis
raukydavosi