Tema: Re: ALIORA help! ku man daryc?
Autorius: ALORA
Data: 2011-06-10 21:36:50
atsauke komendanto valanda agurkams, salotoms ir pomidorams. Perspejimas tebe galioja zelmenims/daigams ar dar kaip tas daigtas
vadinasi. Paaiskinimas buvo, kad GREICIAUSIAI ehecas buvo tik ant ju. Tad GREICIAUSIAI galit drasiai atvykti ir apvalgyti vokiecius
;)

jei kam idomu statistika - per 2 savaites 31 numirelis ir 4000 apsikretusiu. Cia tik oficialiai pripazinti atvejai. Ligoninese buvo
tikrinami toli grazu ne visi trizniai.