Tema: Re: Pipirai
Autorius: Junda
Data: 2011-06-15 17:19:48
Ne, bent jau pas mane, Numex ir Bonnet absoliučiai nepanašūs. Pirmi
nedideli krūmai, bet labai lapoti, milijonai žiedų. O antri milžinai,
stori kotai, platūs lapai, dideli balti žiedai. Panašūs į Habanero.
Demon Red tokie labai smulkūs, grakštūs augalėliai, daug lapelių smulkių.

Atskirsi ar Numex pagal žiedų spalvą, jie arba violetiniai arba balti su
violetiniu atspalviu.