Tema: Re: Pipirai
Autorius: trickyvic
Data: 2011-06-14 18:18:24
I lauka i lauka, as va lygiai tokiom pat salygom sudaiginau pipirus,
nusipirkau supermarkete pipiriuku rinkiny ir ciaumojau, ko nesuciaumojau
  susukau  popieruka,  tos sekliukes ten dziuvo dziuvo kol man uzhejo
bzikas jas sudaiginti ( kovo pabaigoje) sudaiginau, palepinau troboje
kuri laika ir persodinau i zemes, uzmulciavau pjauta zole nu ir ka jau
pirmas derlius kaip ir prasideda jau :)ir is paziuros bus sociai tu
"chiliuku"
Tiesa as jau nebeprisimenu rusies, vieni tai lyg ir habanerosai buvo,
belenkokiu atveju is ju padarysiu pasta kuria po to galeisu naudoti kur
tinkamas taip kad rusis kaip ir nelabai esme :)