Tema: Re: Pipirai
Autorius: Eyafallajokull
Data: 2011-06-15 16:16:29
Keista,  caldero F-1 pas mane didziausi, ilgais stiebais, vidutiniais lapais
Demon Red - mazais lapeliais nedideli krumeliai, smulkuciai pipiriukai. Beje
issaugojau viena pernyksti dar - beveik visai be lapu, bet zydi ir vaisius
mezga:)
Scotch Bonnet Red ir Habanero labai panasus, dideliais lapais
Tamstos Numex'ai auga labai panasus krumai i Scotch Bonnet. Ar taip ir turi
buti? bijau kad busiu supainiojes seklas :)