Tema: Re: Prieskoniu maluneliai
Autorius: Siurskis
Data: 2011-03-09 15:27:14
Turiu dovanota peza-tikejaus daugiau.Nepagauna pipiru,nors ir nedideli.Pries
tai susmulkinti?Sorry.Kazkoks onanizmas per dvi operacijas pipiru
prasimanyti....

"Povilas"  wrote in message news:il377c$m51$1@trimpas.omnitel.net...

Gal man nesiseke paimti teisingo, nors esu pirkes ir l.nepigius, bet ne
pezo - nesugebedavo jie stambesniu pipiru apzioti ir tekdavo tuos pipirus
susmulkinti ir tik tada jie juos maldavo. Todel nusispjoviau ir nutariau
pakenteti iki geresniu laiku, kai ipirksiu pezo :)
O praeitais metais,sveciuodamasis lenkuose, maciau labai paprastuti vokiska
dvipusi maluneli - vienoje puseje pipirams,kitoje puseje druskai maltiTikrai
labai patogu.

"Arj"  wrote in message news:il27kq$sd6$1@trimpas.omnitel.net...

Saip savau pirkau tokius neaukstus storus, sviesaus medzio su keramika, gal
po 15 Lt gariunuose.
Saip labai panasus i tuos kur rasai, skirtumas tas kad sukasi ne virsutinis
bumbulas, o ant jo pritaisyta rankele - tai
zymiai fainiau sukti, nes kartais kai daugiau pipiru papuola, reikia jegos
prasukti :)
Nusipikres paskui po savaites vaziauvau dar 6 vnt paemiau ir pazystamiems
padalinau - kiek zinau visi naudoja buityj -
nei vienas nenukiso :)

kazkas panasaus i http://www.badmintonstamps.com/images/peppermill.jpg