Tema: Re: Prieskoniu maluneliai
Autorius: Povilas
Data: 2011-03-06 11:40:50
Jeigu nori pigiai ir ganetinai ilgai veikiancio ,tai nusipirk Kotany ar
Santa Marija prieskonius su maluneliu, o kai prieskoniai pasibaigs,tai
issiardysi ji siek tiek pakaitines pvz.mikrobangeje, pripilsi nauju
prieskoniu ir vel uzdesi dangteli.Pas mane veikia jau gal 2 metus :)

"trickyvic"  wrote in message news:ikvhdp$chc$1@trimpas.omnitel.net...

Nu tai jei nori tiesiai ant patiekalo pasidrozti tai pietausi apsistates
prieskoniu maluneliais :)