Tema: Re: Prieskoniu maluneliai
Autorius: trickyvic
Data: 2011-03-07 18:37:16
Toxi, tam kad panaudoti prieskoniu malunelius, tuos prieskonius reikia
suvartoti ir tada jau i ten deti savo, logischna? nebent pirktumei
prieskonius snatamarijos juos ismestumei ir susidetum i tuos malunelius
savo prieskoniu.
Kas del malimo as nesigyncioju nematau priezasciu kodel neturetu malti.
Tiesiog gal as iki galo nesupratau paciento, galvojau kad ans nori kazko
mandresnio ir tiek.