Tema: Re: Picos padas
Autorius: gintasma
Data: 2011-02-23 11:18:00
Ash irgi taip darau, tik aliejau nepilu, bet pabandysiu. Esminis dalykas yra
gera orkaite.
As pica kepu 7-8 min jau iskaitintoje orkaiteje (250-300 laipsniu). Super
padas gaunasi. Plonytis kaip popierius ir neperdziuves. Aisku reikia sutept
ta pada. Tepu pomidoru padazu su majonezu.

"Kaksht" <ne_mano_mail@xxx.com> parašė naujienų
pranešime:ijk87u$uen$1@trimpas.omnitel.net...