Tema: Re: Picos padas
Autorius: slavik&dimon
Data: 2011-02-17 23:14:49
as pamenu kazkas cia parase recepta, kuri bande ir sake gavosi neblogas
padas. Pats dar nespejau isbandyti, tik guli nupastintas ant desktopo:

copyright'as gal bus pazeistas kazkieno bet:
Vakar kazkaip pavayko pagaminti pada picai ir pacia pica, atrodo skaniausia
koki yra teke daryti -
proporcijos visada budavo skirtingos. Dabar, manau, pasidalinsiu:

~400 g miltu
~20 g mieliu
1 a.s. druskos (gal kiek ir daugiau galima buvo ideti)
1 a.s. cukraus
1 v.s. alyvuogiu aliejaus
Silto vandens

Mieles istirpinau vandeny, viska i bliuda, isminkiau tesla, palikau siek
tiek pastoveti (pusvalandi gal)

Gavosi 2 dideli ploni padai, per visa bleka orkaites. Man padas visad
gaudavosi kietokas, o sikart buvo
minkstas ir skanus, net krastai, kur storiau ir ingridientu nera.

Tiesa, vienas giminaitis isasikino, kad picos esme yra padaze, kuri tepi ant
pado. Keciupo niekad
nenaudoju. Dariau sekanciai - pomidoru pasta, druska, pipirai pagal skoni,
slakelis alyvuogiu aliejaus,
raudoneliai (nemazai), cesnakas (nedaug).

Ingridientuis vienai picai dejau ant surio, kitai po suriu - kadangi surio
is principo labai daug nemegstu, tai
dejau saikingai - esminio skirtumo nepastebejau.

Kepiau 14 minuciu 200 laipsniu su ventiliatorium.