Tema: Re: Torto "negriukas" recepto
Autorius: Dautarte
Data: 2010-12-13 18:27:11
Kito nezinau, kuris butu pyragas ir taip vadintusi.
Pagal aprasyma, tai man labiausiai tiktu toks tortas, kuris eidavo/eina su
pseudonimu "Tortas Panco", tik tai ne senas,o visai naujas receptas - gal
kokie 10 metu. Lietuviskas Internetas nerodo, bet rusiskame pilna:
http://www.tinyurl.pl?mwvxLz5N . Toks?
Buvo/yra dar toks tortas "Negras putose", bet ten velgi ne gabaliukai, o
normaliai biskvitas perpjautas i dvi dalis ir uzpilamas grietininiu kremu,
niekas nesustingsta.