Tema: Re: didelio kiekio cukiniju sutvarkymas
Autorius: Dautarte
Data: 2010-10-26 12:46:09
Dziaugtis ;)
Pvz. mano mama siemet irgi sake, kad moliugai neuzderejo ir teko su kaimyne
barteriniais mainais uzimineti ;) Todel vos keli slovikiukai moliugu tyres
paruosti.

> [...]
uzaugino usus ir pradejo plestis i tolimesnes teriotorijas. Tokio elgesio
iki siol nesam pastebeje.
moliugu iki vartojamu uzaugo 2, nors pernai is vieno daigo bent keli dideli.