Tema: Re: didelio kiekio cukiniju sutvarkymas
Autorius: bzik
Data: 2010-10-26 08:08:23
kad labai gerai derejo :) viso 4 cukinijos. Viena is ju tiek augo, kad uzaugino usus ir pradejo plestis i tolimesnes teriotorijas. Tokio elgesio iki siol nesam pastebeje.
Mazas kiek spejom valgem, o likusios vis augo.... Tuo tarpu is 2 pasetu moliugu iki vartojamu uzaugo 2, nors pernai is vieno daigo bent keli dideli.