Tema: Re: Asaru pakalne :)
Autorius: Budulis
Data: 2010-10-14 21:30:04
ech, Povilai... krienai, krienais... transportas - transportu.
o maisto pramone - cia pats pagaminai ir
uz ta produkta nebaisu zmogui i akis paziuret.
o transporte, juk pats zinai... kolukietis pasakys kad 200 usd,
nenuvaziuosi per pusvalandi patikrint gi...
siaip ar taip, as savo 15 metu karjera pervezimuose baigiau.
ir aciu Dievui.