Tema: Re: Asaru pakalne :)
Autorius: Povilas
Data: 2010-10-14 20:56:32

"Budulis" <wacher_trint_@takas.lt> parašė naujienų
news:i94vth$s77$1@trimpas.omnitel.net...
> mnda...
> uzsilenkem 2009.12.

Gal pameni kaip as pries 2-3 metus rasiau,kad tebunie as uzsilenskiu 3 kart,
bet vis vien kelsiuos. Tai vat ir as buvau praeitu metu kovo menesi
uzlenktas vienos labai garsios advokatu kontoros. Todel turejau laiko
rasineti i visokius forumus.Tiesa sakant, pinigais nelijo, bet ir tikrai
nebuvo taip ,kad labai jau ju butu truke.Uz tat miegojau tikrai ramiai.

> dabar ramiai miegu as ir seima. pinigu tikrai nemaziau gaunasi uzdirbt,
> negu kad kiekvienas kolukietis, kas nakti prota knistu.

Kas cia man susisviete, kad si pavasari vel istraukiau is patvorio
nelizingini transporta.... vel miegu apsikabines 2 mobiliakus ir kloju bb
visus ir viska aplinkui. Dabar kaip tu taip pasakei apie ta rami miega, tai
ir pradedu galvoti kiek cia daugiau pradejau uzdirbti ,kad pradejau
nemiegoti.

> a sita, po kam rudaminoj geri kopustai ir bulves ?
> bo pirkausi bulves po 0,75 tai ko tai visi melagiu apsaukt bando.

Praso uz bulves 0,8 lt/kg, bet atiduoda irgi po 0,75 lt/kg. Bile kokie
kopustai kainuoja 0,9-1 lt/kg. Tie "plokstieji-baltarusiski" kainuoja 1,2
lt/kg.