Tema: Re: Q: Vector Linea Esclusiva
Autorius: bzik
Data: 2010-10-01 15:04:25
na as irgi nieko rimto nenaudoju. Viskas is buitinio lygmens pasirinkimo po 50-80 Lt. Bet sioje kategorijoje yra visokiu padailinimu, kurie laike stipriai nepasiteisino.
Pvz. man normalaus puodo kriterijum yra jo svoris. Labai daug pardavime skardinuku. O kur sieneles normalios, kur dugne tiketinas kazkoks lydinys, jis jau sveria juntamai daugiau. Kadangi imsiu tik metalinemis rankenelemis, reikia buti tikru, kad jos tikrai nekaistancios. Kiek paslifuotas ner. plienas praktiskiau uz blizganti. Piguva paprastai blizganti, kas greiciausiai net ne plienas, o chromavimas.