Tema: Re: Q: Vector Linea Esclusiva
Autorius: Hm
Data: 2010-09-30 20:41:21
Nu tas tai jo del rinkinio dydzio (nzn tiesa pasakius). Bet noriu zinoti,
KUR GERIAUSIA PIRKTI UZ GERA KAINA KOKYBISKA DAIKTA? Nusivezciau mama i
Vilniu ar Kauna, dzin, bent pasiziuretu, issirinktu, paciupinejus,
uzsisakytu gyvai, ne per interneta.
Aciu

"ALORA" <manes@nete.daug> parašė naujienų
pranešime:i825ci$fqc$1@trimpas.omnitel.net...