Tema: Re: Vapiano
Autorius: SMart
Data: 2010-09-28 15:46:08
O ko reikia tikėtis? Jei sanamietyje atidaryti drabužių parduotuvę tarp
dviejų kavinių irgi pykt, kad picų valgytojai batų pirkėjų vietas užima
? Koks tikslas turėti parkingą, į kurį vengia važiuoti žmonės, nes "jei
nepirksi teks susimokėt už tai, kad po parduotuves vaikščiojai". Man
toks spaudimas nepatinka ir aš nei piktinuos nei ką, paprasčiausiai ten
nevažiuoju ir tiek.