Tema: Re: Vapiano
Autorius: NiTrOgEn
Data: 2010-09-24 21:33:09
Ir as isbandziau siandien. Emiau pasta Carbonara. Likau tikrai labai patenkintas- viskas sviezia, labai skanu, gamina prie akiu ir pakankamai mikliai sukasi. Staff'as, kiek pastebejau, internacionalas surinktas. Visi tik vaikstineja aplinkui ir telinki "Bon apppetit" :) Interjerui irgi riebus pliusas- visa ta zoleliu ir saules kombinacija kazkaip teigiamai ir relaksuojanciai nuteikia:) Aga, pirma diena, o jau korteles luzo.. :) niu bet saunuoliai- del to vaisino gerimais bei guminukais :) aisku lietuviai nebutu lietuviais, jeigu kitu naivumu nepasinaudotu.. :)
Vieta superine, Vapiano mano akyse gauna dideli ir riebu pliusa ir pazada apsilankyti dar ne karta. Na taip, kainos nemazos ir kazin ar kasdien leisciau ten pietauti, taciau pamascius, kad velniai zino ka gauni Ciliake ar tam paciam Forte, tai as linkes primesti keleta litu ir gauti sviezia ir gardu maisteli, pagaminta prie akiu. Bent jau zinai uz ka moki. Imho, vieta pasmerkta sekmei, jei islaikys esama lygi.
Zodziu, all in all, Vapiano LT tikrai uzskaitom :)