Tema: Re: Vapiano
Autorius: SMart
Data: 2010-09-27 10:47:24
Lygiai taip pat ir aš dėjau kryžių ant Eropos dėl parkingo. Pirkau
prabangų švarką, tai teko palikt siuvėjai pataisyt. Su čekiu išmuitino
tvarkingai, kai atvažiavau pasiimt ir parodžiau tą patį čekį pasiuntė
velniop ir liepė eit susimokėt. Liaudis lengviausiu būdu bando spręsti
savo parkingo problemas.... Man irgi tai principo reikalas - nemokėti
už galimybę apsipirkt, kai 1 km. spinduliu yra 5 freeparking
prekybcentriai.

M.