Tema: Re: Lietuvos Rytas: Maisto priedø baubas - iðlepusiø ponuliø pramoga :)
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-09-19 15:01:43
Galvoji darai juokingus?

Man kaip tamsuoliui taip ir buvo isaiskinta. Ji nezino kieno tai karve,
ganosi prie kelio (nu taip, specialiai dabar pamatavau - iki zvyrkelio
kuriuo per savaite pravaziuoja 4-5 automobiliai 500m iki plento 1100m, abiem
atvejais uz misko), be to savininke jei pardavineja piena, tai garantuotai
kazka i ji deda,kad islaikyt ilgiau, o karvei irgi kazka pila i maista, kad
butu daugiau pieno, nes visi taip daro. Nu nesugebejo dėdė Linas to paneigt,
o kadangi jau buvo įkales iš  šalia to paties kelio auganciu neekologisku
grudu pagamintos produkcijos, aktyvuojancios smegenu centrus atsakingus uz
pohujizma - fleimas buvo uzgesintas.

"shimtas kinieciu" <tehdrama@gramar.nazi> wrote in message
> nu visai nevegetarishkai, neekoluogishkai ir nesveikuolishkai ;)
>
> "Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message
>>> draugai. Vaikas paprase atsigert - buvo pasiulyta pieno ish shaldyuvo.
>>> pan., negeria, o tik firmos X, dabar jau nepamenu. Pasakiau, kad