Tema: Re: Lietuvos Rytas: Maisto priedø baubas - iðlepusiø ponuliø pramoga :)
Autorius: Tomas
Data: 2010-09-18 13:48:46
Tiesos jis parashe davelnia, nors ir perlenkia kai kur. Jei jam patinka – tegul eda ta savo E621 lekshtemis.
Bet ta psichoze visa su visais tais E – ish tiesu marazmas. Pazhistu sheima ishprotejusia del E – labai taikliai Uzkalnis aprashe tokius zhmogelius.
Esu tos nuomones, kad ne E buvimas maiste nuodija, o suvartojimo kiekis. Ir ne nuo E amerikonai nutuke, o nuo to, kad punta pastoviai nepakeldami shiknos.
Gal prisimeni isterijas del druskos, baltoji mirtis ir pan. Kai kurie pagyvene zhmones ir dabar visishkai nededa jos i maista, nes blemba afigienai kenksminga. Nu blyn, aishku kenksminga, jeigu kilogramais vartosi. Dabar nauja auka susirado, E matote. O organizmas tuo tarpu turi savybe apsivalyt nuo to, kas jam nereikalinga.