Tema: Re: Lietuvos Rytas: Maisto priedø baubas - iðlepusiø ponuliø pramoga :)
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-09-18 14:32:28
Medicina ne visagale zinok siuo atveju - ash tuo pries koki pora savaiciu
isitikinau. Nusprendziau draugams ir ju vaikams surengt ale rudens gerybiu
svente. Tipo susitinkam vakare, ryte dalis grybauja, dalis doroja darzoves
ish musu darzu, koks rimtesnis diedas kalakuta uzvercia, mano tautirtis
kastini ir cibulyne gamina ir pan.  Atvyko ir vieni labai sveikuoliai fejos
draugai. Vaikas paprase atsigert - buvo pasiulyta pieno ish shaldyuvo. Kai
atnesiau stikline, paprase parodyt pakeli - nes jie visokiu pasterizuotu ir
pan., negeria, o tik firmos X, dabar jau nepamenu. Pasakiau, kad pakuotes
nera, bet jei uzlips i antra auksta, gales ja pamatyt besiganancia po pieva.
Argumentuojant "Mums tai kazkaip nepatikima atrodo" buvo paprasyta atnest
arbatos. Ir sakai cia dar galima pagydyt?