Tema: Re: daf...a darzo gerybiu
Autorius: Saulius74901
Data: 2010-08-20 08:52:36
5 kg aurku/cukiniju cia jau kartu bendros mases; 1 stikiline cukraus; 1
stiklinė acto; 1 stikline aliejaus; 2,5 sauksto druskos; 1 kg. svogunų;
česnako, kuo daugiau tuo skanau gali but 5-6 skilteles ir daugiau...
viska supjaustyt, sudet prieskonius ir para palaikyt.
Po paros uzkaitint, kai uzverda pavirt apie 15 min. ir i stiklainius
uzdaryt.

Man asmeniskai skonyje truksta salieru, manau butu labai liuks jei ju butu,
bet neturejom, tai tinka ir taip.