Tema: Re: Negurmaniskai - kur skanus ceburekai Kaune?
Autorius: BigM
Data: 2010-08-11 12:04:55
Specialiai nesidomėjau, tik esu ne kartą pastebėjęs. Pvz. verdu koldūnus
riebaluose, ištraukiu ir tešla nebūna riebi. O va pvz. pažiūrėjus į beliašų
tešlą (anksčiau sugriešydavau ir nusipirkdavau, ir dabar yra pvz. senukuose
prie įėjimo), vat ten tešla tai riebalais trykšta...

O recepto tai ir nepasakysiu, reikia giliau pagooglint, paanalizuot.

Kitas gi variantas, pvz. kai keptuvėje šildaisi cepelinus, tai įpylus
riebalo jis įsigeria. O pvz. aš pamėgau paskutiniu metu neperpjautą cepeliną
šildyti verdant riebaluose (gruzdintuvėje), tai ištrauki su traškia ir
minimaliai riebalų turinčia plutele.