Tema: Re: Negurmaniskai - kur skanus ceburekai Kaune? [kb]
Autorius: pragäras
Data: 2010-08-07 11:37:44
nu matai... ėsdinom http://www.orijen.ca/orijen/products/catkitten.aspx, ten toks labai grynas, su free run chicken ir nepramonine lašiša. bet vienai iš augintinių jis per grynas buvo, dugną pramušdavo :) tai dabar itališku http://www.novafoods.it/index.php/gattini tenkinasi. nesakyk, kad šeri tipo visokiais kitekatais, wiskas ir pan - aš kaip ir pats rūpinuosi ką valgyt, tai ir katėm beleko neperku :)