Tema: Re: Q: nerugsta vynas
Autorius: 0.5 B
Data: 2010-08-04 10:39:52
pas mane problema ta pati su pienių vynu, ir nutiko, kai papildomai įdėjau cukraus. Gal kas žino atsakymus į šiuos klausimus?
- ar gali per daug cukraus sustabdyt rūgimą?
- ar gali vyno stiprumui pasiekus tam tikrą ribą, vynas tiesiog neberūgsta?
- jei įdėjus vyno mielių, vis viena nerūgsta, o cukraus dėta [saldu] - kokios galimos priežastys?