Tema: Re: Marinuoti agurkeliai "a la Uspaskich "
Autorius: Povilas
Data: 2010-06-24 20:27:49

"Romanas" <nera@neturiu.lt> parašė naujienų
news:hvijrf$hq6$1@trimpas.omnitel.net...
> Sveiki,
> Pasidalinkit izymiuoju Uspaskicho agurkeliu receptu.
> Kaip  reikia daryti ? Kiek kartu reikia  uzpilti karstu marinatu, atvesus
> marinata nupilti, vel uzvirti ir vel  uzpilti marinata ant agurkeliu?  Ka
> tas kelis sykius pilamas  karstas marinatas agurkams duoda, ka jis ten
> ytakoja ?
> Kelis sykius uzpylineti marinatu  - labai jau ilgai gaunasi.

As nesidurinu ir tik viena karta uzpilu verdanciu marinatu ir operatyviai
uzdarau dangteli. Dar nepamenu atvejo is savo praktikos,kad butu "issoves "
stiklainis ar dar kokia panasi beda atsitikusi.
O mano uosviene, tai ne tik ,kad kelis kartus uzpildineja, tai dar ir
paverda agurkus marinate - gal I senatve ir as toks nepatiklus patapsiu.