Tema: Re: Indaplove
Autorius: Junda
Data: 2010-06-18 21:06:23
Paprieštaraučiau dėl vandens suvartojimo. Realiai nepasijus labai
finansiškai ar ten suvartoja 10 ar 14 litrų, o nuskalauta bus daug
geriau. Nebent jūs mėgstate valgyti maistą su cheminėm nuosėdom.
Rinkdamasi į šį faktorių visiškai nežiūrėjau, kaip tik nenorėjau ypač
vandens atžvilgiu taupių variantų.

Pritariu, kad 60 cm yra DAUG geriau nei 45 cm. Mūsų 4 asmenų šeimai
užtenka kas 2 dienas paleist 60 cm indaplovę. Indų turim net per daug,
tai galėtume ir kas 4 d. leist, jei tik tilptų :) Turim šitą:
http://www.aeg-electrolux.lt/node146.asp?ProdID=25706

Man labai patinka, kad viduj yra švieselė, labai patogu. Max. temp. yra
70C. Labai tyli. Kad neatsidarytų tabletės durelės dar per metus nė
sykio nebuvo. Yra ta raudona lemputė, rodanti, kad dar veikia. Kai
veikia, garsas visai netrukdo žiūrėt filmo, vos vos girdis, o už
virtuvės ribų tikrai nieko nesigirdi. Vienintelis dalykas, kuris man
nepatinka, aktyvusis džiovinimas. Kitąsyk rinkčiaus su turbo džiovinimu,
nes aktyvusis prastokai džiovina.