Tema: Re: Indaplove
Autorius: Dautarte
Data: 2010-06-10 15:56:07
Idomu. Gal galetum patikrinti, kiek tu laipsniu yra?
Nes as visada stiklainius orkaiteje sterilizuoju (net baisu prisiminti
laikus, kai ant cainiko tuos simtus stiklainiu sterilizavome... brrr...), o
jei tik keliu reikia tai mikrobanginej. Jei temperatura panasi i mano
indaploves, tai gal ir maniskiai "stoves". Butu maziau vargo. Ir dar, plauni
juos su tabletemis ir pan. priedais?