Tema: Re: Indaplove
Autorius: Povilas
Data: 2010-06-09 21:43:54

"Dautarte" <dautarteISMESTI@gmail.com> parašė naujienų
news:huomol$16v$1@trimpas.omnitel.net...
> Kai ieskojome (pries 2 metus) ziurejome pagal sekancius kriterijus:
> - 60 cm
> - kuo aukstesne temperatura, kad esant reikalui galima butu a la
> "sterilizuoti", pries 2 metus pavyko rasti tik su 75 laipsniu rezimu,

Siaip tai , net nezinau kiek mano turima indaplove - Electrolux ESL
6251palaiko temperatura, bet visus stiklainius sterilizuoju-tieisog isplaunu
ir tiek tik joje ir jau 6-as sezonas, kaip ne vienas stiklainis "neeissove"
O miegu ganetinai jautriai, tai visokius papildomus triuksmus girdziu, bet
indaploves negirdziu, nors miegamojo durys i salono su virtuve erdeve visada
yra pravertos - kad katinas su suniu turetu kur zylioti.