Tema: Re: Garu puodas vs konvekcine krosnele
Autorius: babyface
Data: 2010-05-11 22:30:54
Garuose gali virti su tokiu ideklu i puoda:
http://www.sintagma.lt/u/renata/receptai.nsf/0/41AAAE0E477E2E6A42256CE6003EECF9

Kainuos ne daugiau 15 Lt, o nepatiks negaila bus ismest.

Konvekcine krosnele - amziaus nesusipratimas (mano nuomone) - uz orkaite
prasciau, vietos uzima, naudos beveik nera. Kai tik atsirado galimybe
isitaisiau orkaite, o tas super puodas :) stovi ir dulka.

Jei jau nera vietos tada geriau nosipirkti nedidele orkaite su mikrobangines
funkcijomis.
Mikrobangine gerai pasisildyti ka nors ir sumustiniu issikept.

O kruvos geru ir nesudetingu receptu yra kur tau uzteks tik keptuves ;)

M.