Tema: Re: austriskas strudelis
Autorius: Edvinas
Data: 2010-05-04 16:52:45
On Tue, 4 May 2010 14:49:15 +0200, ALORA wrote:

> ainubaiktu. Filmuką žiūrėjai? Moteriškaitė gan staigiai ten susisuko.  Man
> asmeniškai kokią valandą visa terlionė užtruko, na 3 valandas brandinimo ir
> kepimo 20 min, galima praleisti turiningai.

Aš ne ta moteriškaitė, man tešlos kočiojimas yra pats baisiausias dalykas
ir aš jo daryti nemoku ir nenoriu!

> Bei jei rimtai ir patyliukais į ausį, tai šitas kepinys mano kukliam skoniui
> to darbo nevertas :)  Man skanu tik su šokoladu. Su labai daug labai juodo
> šokolado... Bet yra šeimoj mėgstančių, todėl kartais užsiimu tuo brudnu
> darbu. Antra vertus, tas visas vyniojimas gan zabavnas, bet reikia turėti
> laiko

Na, mes kadaise Vienoje oro uosto viešbučio restorane pabandėme štrudelio.
Mūsų visai nesužavėjo. Jei jau kas nors moka ir netingi pasidaryti plonytę
tešlą, tai geriau kokią pachlavą išsikepti...