Tema: Re: austriskas strudelis
Autorius: ALORA
Data: 2010-05-04 15:49:19
ainubaiktu. Filmuką žiūrėjai? Moteriškaitė gan staigiai ten susisuko.  Man
asmeniškai kokią valandą visa terlionė užtruko, na 3 valandas brandinimo ir
kepimo 20 min, galima praleisti turiningai.
Bei jei rimtai ir patyliukais į ausį, tai šitas kepinys mano kukliam skoniui
to darbo nevertas :)  Man skanu tik su šokoladu. Su labai daug labai juodo
šokolado... Bet yra šeimoj mėgstančių, todėl kartais užsiimu tuo brudnu
darbu. Antra vertus, tas visas vyniojimas gan zabavnas, bet reikia turėti
laiko