Tema: Re: vaiko gimtadienis
Autorius: Ruta
Data: 2010-04-27 16:54:51
Tu žinok, jeigu _paprašys_, tai galėsi džiaugtis ir medalį sau už labai
didelį vaiko pasitikėjimą galėsi duoti :)))

O šiaip aš rašiau - užpageidaus. Ir, žinoma, tau spręsti, ar ir kaip
labai tas pageidavimas derinasi su tavo, kaip čia tiksliau pasakius,
"auklėjimo tikslu". Bet kaip labai gerai pasakė Linas, yra toks dalykas
kaip kompromisas, įvertinantis visus už ir prieš (o ne atskirai tik
vieną faktą - donaldinis maistas nesveikas) - taip pat ir iš tėvų pusės.
Ir yra skirtumas, ar vaikui tai eilinis noras, ar kažkas ypatingo. O nuo
net 11 kartų per metus prisivalgytų bulvyčių fri nei sveikata, nei
sveiko maitinimosi įpročiai (jeigu jais yra gyvenama) nenukentės :)