Tema: Re: vaiko gimtadienis
Autorius: ROOTS
Data: 2010-04-24 17:02:37
Cia mes suauge bandom issipisinet ka duot vaikams. Pasakysit, kad ju paklausus jie patys pasakys sasiskos, fri ir picos? A tai is kur ta visa sh jie istrauke? kas pripratino prie ju?
Blyn man durniau nera, kai pasako, kad vaiku gimtadienis mcdonalde arba kad namie issikviete pica. Nu juk vaikai nori..... :D