Tema: Re: Didelio spaudimo kavos aparatas
Autorius: Drambliukas
Data: 2010-04-22 00:32:04
Tai nori pasakyti, kad be reikalo vargstu kiekviena syki trombuodamas
kauselyje ta kava?
Bet jeigu vanduo per greit prasipyla tai toks jausmas, kad "neistraukia"
visko is kavos.
Kazkur skaiciau, kad paprasta plikoma kava dedama i kauseli buna karti, nes
skirta uzplikyti aukstesneje temperaturoje. Na pirkau kelis kartus ta
specialia kava, bet kad man ji neskani, naudoju paprasta - ne ekspreso.

Reiks pamatuot kokiu greiciu pilasi ta kava laiko vienetui, bet vis viena
nesireguliuoja. Ar gal galima ten viduj kazka pareguliuot

"Ingodas Vytrastas" <ejs@no.where>