Tema: Re: Didelio spaudimo kavos aparatas
Autorius: Drambliukas
Data: 2010-04-21 01:51:53
Didelio spaudimo kavos aparatas is tikro nesudaro tokio jau ten didelio
spaudimo. O turetu buti 15baru. Teko nudotis Krups (visas juodas). Kaina
apie 350, putos nedaro, bet vanduo (kava) teka labai letai - tai pliusas.
Namie turiu Saeco su kapucinatoriumi (su salngute pienui). I bala ismesti 50
LT nes yra ir be jo. Kainavo 480, puta daro nes kauselyje yra papildoma
membrana (kurios neturi Krups) ir vanduo sunkiau iseina. Taciau tai netrukdo
jam pernelyg greitai praeiti pro kava. Kava gaunasi stipri ir karti,
prapylimo greicio nekeicia kavos rusys.
Visu siu aparatu pagrindine beda, kad reikia kiekviena karta ismetineti
tirscius. Jei reikia padaryti 1-2 puodelius-OK, bet jei 5-6 ... tai pirmieji
speja atsalti. O ir darbas slapias.
Vieninteliai geri aparatai ir kainuoja virs 1,5klt. Jie patys sumala kava,
programuojasi vandens kiekis, programuojasi stiprumas ir svabiausiai vandens
pratekejimo greitis. Turi "siuksliu deze" kuria moka naudotis. O uz 800 LT
tai piginu ismetimas, mano nuomone. Megstu kava, bet atrasyki tokio
nepirkciau.