Tema: Re: kaip idomiai iskept vista
Autorius: Dautarte
Data: 2010-04-01 13:51:25
Taip, sitas receptas. Keista, kad gavosi sausa. Man visada iseina
fantastiskai minksta. Nors tiesa sakant visa vista, tik karta kepiau. Visada
kepu elementus, tai cia dar paprasciau - citrina griezineliais tarp vistos
gabaliuku. Gal kepant reikejo ja kas kuri laika paslakstyti tuo padazu ar
apversti? O gal buvo kepta nepridengta?

Del citrinos tai cia turbut skonio reikalas. Man pvz. patinka, kai jauciasi
rugstele. Labiau nepatinka citrusiniams vaisiams budingas kartumas, todel
dazniausiai pasalinu nuo citrinu ar apelsinu ta balta sluoksni, kuris yra po
zievele.